Browar Amber, nowe piwo

Browar Amber, nowe piwo

2012-04-09

Nowe pszeniczne piwo Pszeniczniak i nowa grawerowana butelka dla piw premium - Browar Amber z pomorskiego Bielkówka, największy z regionalnych w Polsce rozwija dotychczasową strategię. Będzie stawiał na sprzedaż piw z segmentu premium.

Początek kwietnia to przełomowa data w historii Browaru Amber.  Już od wtorku 10 kwietnia w sklepach w całej Polsce pojawi się nowa marka piwa, która ma trafić w gusta wymagających klientów. Pszeniczniak podobnie jak inne piwa klasy premium z pomorskiego browaru będą sprzedawane w unikatowej, grawerowanej butelce z hasłem: „Browar AMBER SPECJALNOŚĆ REGIONU” oraz pieczęcią „ Naturalnie z Pomorza”. Nowe opakowanie ma połączyć wszystkie marki premium z Browaru Amber w jedną spójna linię piwnych „Specjalności Regionu Pomorza”.- Stawiamy na piwa wysokiej jakości, jednocześnie podkreślając ich regionalny charakter . Chcemy przekonywać konsumentów dobrymi ciekawymi smakami i oryginalną szatą wizualną butelek.  Tym wyróżniamy się od lat na rynku. Obecnie rośnie w siłę konkurencja ze strony dużych koncernów, które coraz zacieklej walczą o udział w rynku piw regionalnych. Myślę, że mniejsze browary będą iść w coraz większe nisze, niestandardowe smaki i opakowania. Wypuszczać na rynek piwa trudne do uwarzenia przemysłowo. Nasze nowe piwo Pszeniczniak jest właśnie takim produktem – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber.Pszeniczniak, jak sama nazwa wskazuje, to piwo pszeniczne wytwarzane metodą górnej fermentacji przy użyciu żywych drożdży . Większość producentów piw pszenicznych stosuje droższe sproszkowane, co ma niezbyt dobry wpływ na ostateczny smak piwa. Do wytworzenia Pszeniczniaka używane są żywe drożdże z własnej stacji propagacji, słody jęczmienne i pszeniczne najwyższej jakości oraz woda z własnego ujęcia i wyselekcjonowane odmiany chmielu.Metoda górnej fermentacji jest stosowana głównie w Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii. W Polsce nadal pozostaje domeną małych producentów, często stosowana jest przez browary restauracyjne do tworzenia gatunków bardziej niszowych. Do piw górnej fermentacji należą między innymi piwa typu: stout, ale, pszeniczne.- Zdecydowaliśmy się nazwać piwo „ Pszeniczniak”, aby nadać mu polski, swojski charakter. Oryginalna jest również strona wizualna butelki. Tradycyjną papierową etykietę zastąpiła grafika malowana bezpośrednio na szkle. Całość ma charakter folklorystyczny, co nawiązuje do naturalności naszego piwa i polskich tradycji browarniczych – mówi Marek Skrętny.Pszeniczniak będzie dostępny w sklepach w całej Polsce m. in. w hipermarketach….., w sklepach specjalistycznych oraz delikatesach. W drugiej połowie kwietnia będzie można się go napić w pubach i restauracjach.Browar Amber planuje eksport Pszeniczniaka do Stanów Zjednoczonych, Australii i Wielkiej Brytanii.- Konsumenci na całym świecie poszukują ciekawych smaków i nowości. Są zmęczeni typowymi, nie odróżniającymi się za bardzo w smaku produktami, dynamicznie rozwija się rynek produktów regionalnych – mówi Marek Skrętny. Z danych Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich browary regionalne mają już 6 – 7 proc. udział w rynku piwa. W 2011 roku odnotowały w segmencie piw premium 10 proc. wzrost sprzedaży, większy niż dynamika sprzedaży całego rynku, która w tym czasie wyniosła 2 proc. =Z ostatnich badań firmy ARC Rynek i Opinia dotyczących rynku piw regionalnych wynika, że ponad połowa (52 proc.) osób pijących przynajmniej raz w miesiącu piwa regionalne przyznaje, że rzadziej lub w ogóle nie sięga po napoje z dużych koncernów. Konsumentami piw regionalnych najczęściej są osoby młode (18-34 lat), bezdzietne i pozostające w stałych związkach.

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do strony” lub zamknięcie tego okna zgadzają się Państwo na to, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało w polityce prywatności. Dlatego prosimy, zapoznać się z tymi informacjami i dokonać świadomego wyboru.

Przetwarzamy Państwa dane aby mogli Państwo skorzystać z naszych usług.

Administratorem danych osobowych jest:

WEBprojekt Wojciech Zabierowski ul. Juliana Tuwima 34 lokal 9, 90-002 Łódź

Mogą Państwo się skontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Swoich danych przez WEBprojekt.

Gdy korzystają Państwo z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Państwa urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Państwa. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdą Państwo w Polityce prywatności i polityce plików cookies.

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.