CIN&CIN Polish Cup 2011 – promocja konsumencka.
Na początku października br. marka CIN&CIN rozpoczyna promocję konsumencką związaną z turniejem tańca CIN&CIN Polish Cup. W ramach akcji, na fanpage’u marki na Facebooku, zostanie przeprowadzony konkurs dla konsumentów. Kampanię wspierać będą działania na Facebooku oraz plakatach i zawieszkach komunikujących produkt. Celem prowadzonej akcji jest promocja turnieju oraz wzmocnienie wizerunku marki CIN&CIN.
CIN&CIN Polish Cup to największy w Polsce - Międzynarodowy Turniej Tańca Towarzyskiego i najbardziej prestiżowe wydarzenie taneczne, sponsorowane przez markę od momentu jego powstania. Tegoroczna, piąta już edycja odbędzie się 12 i 13 listopada w Hotelu Hilton w Warszawie. Z początkiem października rozpoczyna się kampania promocyjna wydarzenia.
W ramach prowadzonych działań na fanpage’u marki na Facebooku w specjalnie do tego wydzielonej aplikacji, przeprowadzony zostanie konkurs prosprzedażowy dla konsumentów. Informacja na temat konkursu, umieszczona zostanie na specjalnych zawieszkach na butelkach wina musującego CIN&CIN, w dużych sieciach handlowych w całej Polsce, na plakatach oraz w Internecie, w tym na społecznościowym portalu Facebook marki CIN&CIN, w specjalnie wydzielonej zakładce.
Aby móc wziąć udział w konkursie należy zakupić butelkę wina musującego CIN&CIN i zatrzymać dowód zakupu. Następnie wejść na stronę CIN&CIN na Facebook'u, zapoznać się ze stylizacjami tanecznymi przygotowanymi przez popularnego tancerza Stefano Terrazzino i przesłać zdjęcia własnych stylizacji. Specjalne jury ze Stefano Terrazzino w składzie oceni nadesłane prace i wybierze 10 zwycięzców. Główną konkursową wygraną jest dziesięć podwójnych pobytów weekendowych all inclusive w hotelu Hilton w czasie trwania turnieju CIN&CIN Polish Cup wraz z wejściówkami.
Podczas weekendowego pobytu dla zwycięzców planowane są liczne atrakcje i niespodzianki. Regulamin konkursu dostępny jest na funpage’u CIN&CIN na Facebook’u, a sama kampania promocyjna potrwa do początku listopada.
Za kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna Ad Pistols. Działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR.