CIN&CIN Polish Cup 2011 – promocja konsumencka.

CIN&CIN Polish Cup 2011 – promocja konsumencka.

2011-10-24

Na początku października br. marka CIN&CIN rozpoczyna promocję konsumencką związaną z turniejem tańca CIN&CIN Polish Cup. W ramach akcji, na fanpage’u marki na Facebooku, zostanie przeprowadzony konkurs dla konsumentów. Kampanię wspierać będą działania na Facebooku oraz plakatach i zawieszkach komunikujących produkt. Celem prowadzonej akcji jest promocja turnieju oraz wzmocnienie wizerunku marki CIN&CIN. 

CIN&CIN Polish Cup to największy w Polsce - Międzynarodowy Turniej Tańca Towarzyskiego i najbardziej prestiżowe wydarzenie taneczne, sponsorowane przez markę od momentu jego powstania. Tegoroczna, piąta już edycja odbędzie się 12 i 13 listopada w Hotelu Hilton w Warszawie. Z początkiem października rozpoczyna się kampania promocyjna wydarzenia.

W ramach prowadzonych działań na fanpage’u marki na Facebooku w specjalnie do tego wydzielonej aplikacji, przeprowadzony zostanie konkurs prosprzedażowy dla konsumentów. Informacja na temat konkursu, umieszczona zostanie na specjalnych zawieszkach na butelkach wina musującego CIN&CIN, w dużych sieciach handlowych w całej Polsce, na plakatach oraz w Internecie, w tym na społecznościowym portalu Facebook marki CIN&CIN, w specjalnie wydzielonej zakładce.

Aby móc wziąć udział w konkursie należy zakupić butelkę wina musującego CIN&CIN i zatrzymać dowód zakupu. Następnie wejść na stronę CIN&CIN na Facebook'u, zapoznać się ze stylizacjami tanecznymi przygotowanymi przez popularnego tancerza Stefano Terrazzino i przesłać zdjęcia własnych stylizacji. Specjalne jury ze Stefano Terrazzino w składzie oceni nadesłane prace i wybierze 10 zwycięzców. Główną konkursową wygraną jest dziesięć podwójnych pobytów weekendowych all inclusive w hotelu Hilton w czasie trwania turnieju CIN&CIN Polish Cup wraz z wejściówkami.

Podczas weekendowego pobytu dla zwycięzców planowane są liczne atrakcje i niespodzianki. Regulamin konkursu dostępny jest na funpage’u CIN&CIN na Facebook’u, a sama kampania promocyjna potrwa do początku listopada.

Za kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna Ad Pistols. Działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR.

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do strony” lub zamknięcie tego okna zgadzają się Państwo na to, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało w polityce prywatności. Dlatego prosimy, zapoznać się z tymi informacjami i dokonać świadomego wyboru.

Przetwarzamy Państwa dane aby mogli Państwo skorzystać z naszych usług.

Administratorem danych osobowych jest:

WEBprojekt Wojciech Zabierowski ul. Juliana Tuwima 34 lokal 9, 90-002 Łódź

Mogą Państwo się skontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Swoich danych przez WEBprojekt.

Gdy korzystają Państwo z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Państwa urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Państwa. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdą Państwo w Polityce prywatności i polityce plików cookies.

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.