Desperados Red prezentuje interaktywną rozszerzoną rzeczywistość

Desperados Red prezentuje interaktywną rozszerzoną rzeczywistość

2012-08-03

Od 1 sierpnia 2012 r. każdy mieszkaniec Warszawy, Gdańska oraz Krakowa może rozszerzyć swoją rzeczywistość dzięki wykorzystaniu efektownej technologii na siatkach wielkoformatowych, citylightach lub frontlightach reklamy marki Desperados Red. Tego typu reklama z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości połączonej z interakcją z użytkownikiem została zaprezentowana w Polsce po raz pierwszy przez Desperadosa.

Desperados Red bez wątpienia wyróżnia się na tle innych piw imprezowym charakterem wpisanym w swoje DNA. Taka też jest rozszerzona rzeczywistość (ang. Augmented Reality), którą prezentuje marka. Aby ją uruchomić, wystarczy pobrać bezpłatną dedykowaną aplikację z Apple Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim smartfonie czy tablecie oraz nakierować oko kamery na reklamę.

Po uruchomieniu aplikacji pojawia się efektownie burząca się ściana, zza której wyłania się gramofon, zaczyna grać imprezowa muzyka, a użytkownik zostaje zaproszony do wcielenia się w rolę głównego bohatera rozszerzonej rzeczywistości Desperadosa Red. Aplikacja pozwala na żywo w dowolny sposób skreczować lecący utwór.

„Desperados Red to marka skierowana do ludzi, którym nie jest obca nowoczesna technologia, a smartfon czy tablet jest używany przez nich, na co dzień do komunikacji ze znajomymi oraz z otoczeniem. Dlatego też w swoich działaniach promocyjnych wykorzystujemy te technologie, angażując konsumentów tak, aby byli oni aktywnymi uczestnikami, którzy na własnej skórze poznają świat marki” – mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados.

Rozszerzona rzeczywistość to technologia łącząca świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Wykorzystuje ona obraz z kamery, na który jest nakładana generowana w czasie rzeczywistym grafika 3D. To niewątpliwie niezwykła zabawa, która w przypadku Desperadosa Red wciąga użytkownika bezpośrednio do świata marki.

Efektowne siatki wielkoformatowe z rozszerzoną rzeczywistością Desperadosa Red pojawiły się w Warszawie na budynku Uniwersal przy rondzie Dmowskiego, w Gdańsku przy Podwalu Grodzkim oraz w Krakowie przy ulicy Pawiej. Swoją rzeczywistość każdy może rozszerzyć za pomocą nakierowania aplikacji również na citylighty lub frontlighty w największych miastach w Polsce oraz na reklamy w wybranych tytułach prasowych.

Szczegółowe informacje można znaleźć na oficjalnym fun page’u marki.

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do strony” lub zamknięcie tego okna zgadzają się Państwo na to, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało w polityce prywatności. Dlatego prosimy, zapoznać się z tymi informacjami i dokonać świadomego wyboru.

Przetwarzamy Państwa dane aby mogli Państwo skorzystać z naszych usług.

Administratorem danych osobowych jest:

WEBprojekt Wojciech Zabierowski ul. Juliana Tuwima 34 lokal 9, 90-002 Łódź

Mogą Państwo się skontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Swoich danych przez WEBprojekt.

Gdy korzystają Państwo z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Państwa urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Państwa. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdą Państwo w Polityce prywatności i polityce plików cookies.

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.