El Sol. Po stronie słońca. Nowa kampania telewizyjna marki El Sol

El Sol. Po stronie słońca. Nowa kampania telewizyjna marki El Sol

2011-11-29

El Sol wraca do telewizji w wielkim stylu! „El Sol. Po stronie słońca” – pod takim hasłem 21 listopada br. ruszyła największa i najsilniejsza kampania telewizyjna w historii znanej marki win El Sol. Spoty reklamowe emitowane będą na antenie stacji TVN oraz w kanałach tematycznych TVN Style, TVN24, TVN7, 4fun.tv i innych. Akcja ma charakter wizerunkowo – sprzedażowy i wspiera działania promocyjne marki El Sol. 

Bohaterami 15 i 30 sekundowych spotów jest trójka młodych ludzi, podróżujących na motocyklach po bezdrożach południowej Europy. Gdy dojeżdżają do małego, urokliwego miasteczka, ich motory wzbudzają ciekawość i zainteresowanie wśród lokalnej społeczności. Widząc uznanie w oczach mieszkańców, młody chłopak proponuje jednemu z nich przejażdżkę. Niespodziewanie i spontanicznie do kierowcy dosiada się piękna bohaterka, co wywołuje nieskrywany entuzjazm na jego twarzy. Wszystkim udziela się słoneczny i pozytywny nastrój!

„Dla marki El Sol ta kampania jest przełomowa, gdyż El Sol pokazuje konsumentom swoje nowe oblicze. Otwartość, optymizm, ciekawość to kwintesencja win El Sol. Głównym przesłaniem spotu jest podkreślenie, że El Sol to nowoczesna marka win o łagodnym smaku, która wprowadza słońce i pozytywny południowy klimat do życia” - mówi Maciej Poczekaj, Product Group Manager Ambra S.A., odpowiedzialny za markę El Sol.

Kampania będzie bardzo intensywna i potrwa sześć tygodni, a jej finał zaplanowano na 31 grudnia br. Spot co najmniej raz obejrzy prawie 4,6 mln docelowych konsumentów, a ponad 3 mln osób zetknie się z nim minimum trzy razy. Łącznie spot z charakterystycznym logo El Sol pojawi się w stacjach telewizyjnych ponad 1 000 razy.

Kampanii telewizyjnej towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych sieci. Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży, zarówno handel nowoczesny, jak i tradycyjny.

Producentem spotu jest dom produkcyjny P.A.Y. Studio. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio Ambra S.A. Markę El Sol wspierają również działania public relations prowadzone przez agencję Kuźnia PR.

ŹródłoInformacja PrasowaKuźnia PR

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do strony” lub zamknięcie tego okna zgadzają się Państwo na to, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało w polityce prywatności. Dlatego prosimy, zapoznać się z tymi informacjami i dokonać świadomego wyboru.

Przetwarzamy Państwa dane aby mogli Państwo skorzystać z naszych usług.

Administratorem danych osobowych jest:

WEBprojekt Wojciech Zabierowski ul. Juliana Tuwima 34 lokal 9, 90-002 Łódź

Mogą Państwo się skontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Swoich danych przez WEBprojekt.

Gdy korzystają Państwo z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Państwa urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Państwa. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdą Państwo w Polityce prywatności i polityce plików cookies.

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.