Johnnie Walker po raz trzeci rusza z jesienną akcją konsumencką!
Warszawa, 12 września 2011 r.: Z początkiem września firma Diageo Polska, już po raz kolejny rozpoczęła jesienną kampanię promocyjną marki Johnnie Walker Red Label pod nazwą „Odkryj świat whisky Johnnie Walker”. To już trzecia taka akcja, podczas której miłośnicy najczęściej kupowanej szkockiej whisky na świecie mają okazję poznać tajemnicę marki. Działania będą prowadzone w kanałach on trade i off trade w całej Polsce.
Podobnie jak w ubiegłych latach, w ramach tegorocznej aktywacji, Diageo Polska zaplanowała konkurs konsumencki. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić Johnie Walker Red Label i w specjalnie stworzonej aplikacji konkursowej opisać, jak według Ciebie wygląda najlepsza domówka z Johnnie Walker. Każdego dnia, za najbardziej kreatywne opisy do wygrania jest iPad z unikalną aplikacją, odkrywającą tajemnice whisky Johnnie Walker. Dodatkową nagrodą jest możliwość zorganizowania wyjątkowego spotkania z Ambasadorem marki. Konkurs potrwa do 31 października.
Jesienna aktywacja będzie również widoczna w kanałach on trade i off trade, gdzie zostaną zainstalowana odpowiednie materiały POS: plakaty, ulotki, standy komunikujące zasady konkursu. Aby umożliwić konsumentom poznanie Johnnie Walker Black Label - do każdej zakupionej butelki Johnnie Walker Red Label w wybranych sklepach handlu tradycyjnego dodawana będzie miniaturka tego flagowego wariantu Johnnie Walker. Dodatkowo, w 120 klubach w całej Polsce będą miały miejsce atrakcyjne promocje. Za zakup dwóch koktajli na bazie Johnnie Walker Red Label będzie można otrzymać shaker w prezencie.
Tegoroczna kampania jest już trzecią odsłoną aktywacji marki, którą prowadzono również jesienią w ubiegłych latach. W poprzednim konkursie nagrodą była czterodniowa wycieczka do miejsca najważniejszego dla marki, czyli do szkockiej krainy Highlands. Konkurs cieszył się dużym powodzeniem, a jego zwycięzca został zaproszony do ojczyzny Johnnie Walkera - Szkocji, gdzie miał okazję poznać tajniki szkockiej whisky oraz dziedzictwo Johnnie Walkera.
Za kreację materiałów POS odpowiada agencja SF1, za działania PR agencja Euro RSCG Sensors oraz za działania na portalu FB agencje Pride&Glory i Brain Juice.
Informacje dodatkowe:Johnnie Walker® to wiodąca marka szkockich whisky. Jej asortyment obejmuje pięć wielokrotnie nagradzanych alkoholi − Johnnie Walker® Red Label (szkocka whisky numer 1 w Polsce i na świecie), Johnnie Walker® Black Label (szkocka whisky klasy deluxe numer 1 na świecie), Johnnie Walker® Green Label, Johnnie Walker® Gold Label i Johnnie Walker® Blue Label.
Co sekundę wypijanych jest 5 butelek whisky Johnnie Walker®. Co roku w ponad 200 krajach sprzedaje się 120 milionów butelek tego alkoholu. Asortyment obejmuje produkty odpowiednie w wielu różnych okolicznościach: dla tych, co piją whisky każdego dnia, i dla tych, którzy chcą nią uczcić szczególne okazje. Pięć głównych marek to duża rozpiętość cen i smaków odzwierciedlających prawie 200-letnią historię marki i zobowiązanie do utrzymania wysokiej jakości.
W obecnej, nagradzanej, stylowej linii produktowej znajdują się następujące marki: Johnnie Walker® Black Label, Johnnie Walker® Red Label, Johnnie Walker® Blue Label, Johnnie Walker® Green Label, Johnnie Walker® Gold Label, Johnnie Walker® Premier oraz Johnnie Walker® Swing. Dzięki nim firma sprzedaje co roku 15,4 miliona skrzynek, a Johnnie Walker® jest najpopularniejszą whisky na świecie.
Źródło:Informacja PrasowaEuro RSCG Sensors