Łomża Podkapslowe – wyjątkowa propozycja Łomży na półkę piw ciekawych

Łomża Podkapslowe – wyjątkowa propozycja Łomży na półkę piw ciekawych

2012-09-26

Do sklepów trafia właśnie najnowszy produkt Browarów Regionalnych Łomża - piwo Łomża Podkapslowe.

O wyjątkowości piwa Łomża Podkapslowe stanowi fakt, iż jest ono pierwszym piwem, które można pić na dwa sposoby. Można przed otwarciem przechylić butelkę, aby drożdżowy osad z dna wymieszał się z jasnym piwem, a piwo zrobi się mętne lub pozostawić niemieszane - lekkie i orzeźwiające.

Łomża Podkapslowe to piwo jasne, niepasteryzowane, niefiltrowane, refermentowane (dojrzewające w butelce) - dostępne w kultowej bezzwrotnej butelce 0,33l. Nowatorski design i świeża zielona kolorystyka etykiety sprawią, że piwo wyróżni się na półce i przyciągnie uwagę konsumenta. Dodatkowo zapakowane będzie w praktyczny karton typu fridgepack (10 x 0,33l), który zmieści się w niemal każdej lodówce.

- W ostatnim czasie na polskim rynku piwa zaszły znaczące zmiany. Konsumenci coraz częściej zamiast po „tradycyjne jasne pełne” sięgają po produkty z półki piw „ciekawych”.Kierunek piw ciekawych zapoczątkowały piwa niepasteryzowane, ale wraz z ich upowszechnieniem się piwosze zaczęli poszukiwać nowych doznań w ramach kategorii. Obecnie w opinii konsumentów zainteresowanych półką piw ciekawych, wśród których szczególnie liczni są młodzi mieszkańcy dużych miast, kluczowym i szczególnie pożądanym atrybutem piwa jest jego mętność, nieklarowność. Takie właśnie jest piwo Łomża Podkapslowe - orzeźwiające i mętne jednocześnie. Wystarczy przechylić i poczekać, aż się wymiesza. – mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. - Łomża Podkapslowe to obecnie najciekawszy wariant w rodzinie Łomży. Jesteśmy przekonani, iż jego wyjątkowość sprawi, że konsumenci chętnie sięgną po najnowszą propozycję cenionej przez nich regionalnej marki piwa.

Łomża Podkapslowe otrzyma także wsparcie marketingowe. Poszukującym ciekawych nowości konsumentom to wyjątkowe piwo zostanie przybliżone poprzez kampanię outdoorową w Warszawie, akcję promocyjną na Facecbooku oraz inne niestandardowe formy obecności w przestrzeni miejskiej.

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do strony” lub zamknięcie tego okna zgadzają się Państwo na to, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało w polityce prywatności. Dlatego prosimy, zapoznać się z tymi informacjami i dokonać świadomego wyboru.

Przetwarzamy Państwa dane aby mogli Państwo skorzystać z naszych usług.

Administratorem danych osobowych jest:

WEBprojekt Wojciech Zabierowski ul. Juliana Tuwima 34 lokal 9, 90-002 Łódź

Mogą Państwo się skontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Swoich danych przez WEBprojekt.

Gdy korzystają Państwo z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Państwa urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Państwa. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdą Państwo w Polityce prywatności i polityce plików cookies.

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.