Nowy spot reklamowy Heineken - "The Date"
Firma piwowarska Heineken ujawniła w sieci swój nowy spot „The Date” (Randka) – to już drugi film w tej kampanii. Pod koniec 2010 roku wszyscy widzieli popularny spot „Entrance”.
Przygoda filmowa rozpoczyna się od wejścia do dość „zwariowanego” lokalu. Partner dziewczyny, którego wszyscy znają szalejąc po lokalu tnie w locie warzywa, przyrządza ryby itp… uwodząc w ten sposób dziewczynę… Widać , że para dobrze się bawi.. wspólnie czyniąc czary i łapiąc wzrokiem całe towarzystwo w lokalu.
Scenie przygrywa doskonała muzyka a la Bolywood lat 60-tych, aranżacją spotu jest lokal w chińskiej dzielnicy – widzimy chińskie smoki, scenę cieni za parawanem itp. Całość kończy upojny taniec wszystkich obecnych na Sali oraz charakterystyczne stuknięcie pary butelkami z piwem Heineken.
Spot wprowadza w doskonałą atmosferę zabawy i zachęca nas do wyjścia na tzw „wieczór”.
Zapisując się na którykolwiek z kanałów społecznościowych Heinekena znajdziemy również niezmiernie ciekawy film z produkcji spotu. Warto zobaczyć co działo się za sceną :)
Heineken w tym roku planuje jeszcze bardziej zwiększyć interaktywność swoich reklam i otworzyć się na społeczności internetowe. Cały projekt najlepiej można śledzić na facebook.com/Heineken.
Spot można zobaczyć także na stronie głównej naszego portalu oraz nad powyższym tekstem :)
Tekst sponsorowany przez HeinekenaAutor PP