Pierwsza polska marka wspiera Bono  w projekcie (RED)™

Pierwsza polska marka wspiera Bono w projekcie (RED)™

2011-10-20

Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, na której wystąpił Usher, ambasador projektu (BELVEDERE)RED.

Belvedere Vodka jest pierwszą polską marką współpracującą z (RED)™. Tym samym znalazła się w gronie najważniejszych, światowych marek, takich jak: Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani, które swego czasu pojawiły się w charakterystycznej czerwieni. Przyłączając się do projektu każda z nich stworzyła specjalną linię produktów, sygnowanych logotypem (RED)™, a część zysków ze sprzedaży przekazana została do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią (Global Fund to fight AIDS, Tuberculosis and Malaria TM). W przypadku Belvedere Vodka będzie to aż 50%.

W ramach współpracy powstała specjalna butelka (BELVEDERE)RED, zawierająca klasyczny wariant tej wódki. Na butelce tradycyjnie znalazł się Pałac Belwederski – symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED)™ nawiasach. Ich czerwień sygnalizuje alarmującą sytuację i wzywa do działania.

Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Aktywnie wspiera on ideę fundacji i, wraz z Belvedere, szerzy świadomość problemu AIDS w Afryce. Chętnie podkreśla potrzebę wspólnego działania konsumentów oraz popierania programów oferujących edukację i pomoc medyczną w tym zakresie. Usher wystąpił także podczas wydarzenia uświetniającego rozpoczęcie współpracy, które odbyło się w lutym tego roku, po rozdaniu nagród Grammy w Los Angeles. Na imprezie zaprezentowana została instalacja (BLEVEDERE)RED Sphere, wykonana na specjalne zamówienie przez znanego designera Carstena Höllera.

Belvedere stwarza przestrzeń do tego, aby każdy uczestnik nocnego życia mógł stać się częścią światowej inicjatywy, wspieranej przez najlepsze marki. Podobnie jak Penelope Cruz, Gwen Stefani, Iman czy Sienna Miller można wesprzeć szczytny cel – walkę z HIV w Afryce – mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Belvedere Vodka.

(BELVEDERE)RED dostępna będzie na polskim rynku od września w wersji 0,7l i 1,75l.

ŹródłoInformacja PrasowaCiszewski Public Relations Sp. z o.o.

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do strony” lub zamknięcie tego okna zgadzają się Państwo na to, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało w polityce prywatności. Dlatego prosimy, zapoznać się z tymi informacjami i dokonać świadomego wyboru.

Przetwarzamy Państwa dane aby mogli Państwo skorzystać z naszych usług.

Administratorem danych osobowych jest:

WEBprojekt Wojciech Zabierowski ul. Juliana Tuwima 34 lokal 9, 90-002 Łódź

Mogą Państwo się skontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Swoich danych przez WEBprojekt.

Gdy korzystają Państwo z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Państwa urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Państwa. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdą Państwo w Polityce prywatności i polityce plików cookies.

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.