Więcej wina w tej samej cenie!
Przez najbliższe dwa miesiące wino Fresco dostępne będzie w bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej. Na początku lutego na półki sklepowe trafi limitowana litrowa butelka Fresco w cenie tradycyjnego opakowania o pojemność 750 ml.
Fresco jest liderem dystrybucji numerycznej w kategorii win stołowych w Polsce* oraz jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek wina. To znana i ceniona marka, która od lat cieszy się niesłabnącym uznaniem Polaków. Na mocno rozdrobnionym rynku win, Fresco wyróżnia się przede wszystkim bezkonkurencyjną relacją jakości do ceny. Teraz dzięki ofercie, w której 1 litr wina dostępny jest w cenie butelki 0,75l, Fresco staje się jeszcze bardziej atrakcyjne. To oferta, która w segmencie win value nie ma sobie równych.
Wina Fresco charakteryzują się przyjemnym i zbalansowanym smakiem dostępnym w dwóch wariantach półwytrawnych (białe, czerwone) oraz trzech półsłodkich (białe, czerwone, różowe). Wino to doskonale pasuje do ciast i deserów oraz jako aperitif, a także idealnie podkreśla smak lekkich dań.
„Celem promocji jest zdobycie nowych konsumentów wina, które w ostatnim czasie jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii alkoholowych w Polsce. Wino postrzegane jest jako alkohol modny, nowoczesny i niezwykle uniwersalny. Dzięki Fresco możemy cieszyć się winem na co dzień, a jego zakup nie musi wiązać się z dużym wydatkiem” – mówi Maciej Poczekaj, Product Group Manager odpowiedzialny za markę Fresco, Ambra S.A.
Promocja konsumencka obejmie swoim zasięgiem kanał nowoczesny oraz punkty sprzedaży handlu tradycyjnego. W działaniach promocyjnych wykorzystywane będą materiały POS.
Za kreację materiałów graficznych odpowiedzialna jest agencja Brandy. Zaplanowane aktywności marketingowe wspierają działania reklamowe w prasie handlowej oraz działania public relations prowadzone przez agencję Kuźnia PR.
Źródło:Informacja PrasowaKuźnia PR