Aktualności
Znana i ceniona marka ARARAT wraca na polski rynek, by dostarczać niezapomnianych doznań miłośnikom smaku dobrej brandy.
Moskwa oraz High Wycombe, 20 czerwca 2016
Stock Spirits i Synergy Group wytyczają nowy szlak partnerstwa rynkowego w Polsce.
Synergy Group, wiodąca globalna firma alkoholowa oraz Stock Spirits Group, jeden z największych producentów produktów alkoholowych Europy środkowo wschodniej, ogłosiły zawarcie umowy w zakresie dystrybucji portfolio wódki Beluga w Polsce.
Umowa wchodzi w życie od lipca 2016.
Lato w pełni. A jeśli lato, to czas plenerowych spotkań, często połączone ze wspólnym grillowaniem. Ponieważ wówczas liczy się wygoda, to najlepszym trunkiem w takich okolicznościach są gotowe do spożycia drinki - Jack Daniel’s & Cola.
Sprzedaż napojów alkoholowych przez internet rozwija się coraz prężniej. Niestety wciąż reguluje ją ustawa sprzed 32 lat, kiedy w Polsce internetu jeszcze nie było. Czy zatem sprzedaż alkoholu w sieci może być legalna?
Alkohol zajmuje trzecie miejsce na świecie (po wodzie i herbacie), w kategorii najczęściej spożywanych napojów. Pierwszymi trunkami alkoholowymi ludzie raczyli się już ponad 4000 lat p.n.e.! Trudno wyobrazić sobie wesele bez szampana, grilla w gorące lato bez zimnego piwa, czy romantycznej kolacji przy świecach bez wina.
Wytwarzając whiskey codziennie, wytwarzamy ją najlepiej, jak potrafimy. Tych osiem słów to dewiza, która towarzyszy nie tylko kolejnym Master Distillerom whiskey Jack Daniel’s, ale każdemu pracownikowi Destylarni. Dzięki tej prostej zasadzie, od ponad 160 lat możemy niezmiennie delektować się wyjątkowym smakiem whiskey z Lynchburga.
Podróżni, którzy wybierają się na majówkę pociągiem będą mogli spróbować nowego piwa. Wars właśnie wprowadził do swojego menu piwo Amber Naturalny z pomorskiego Browaru Amber.
Od kiedy 110 lat temu zaprezentowano ją na amerykańskich targach w St. Luis (USA) i została odznaczona złotym medalem dla najlepszej whiskey na świecie, do dziś jest symbolem niezależności, a o jej twórcy nadal krąży wiele opwieści. Jedna mówi o jego posturze, inna o jego klasie, jeszcze inna o wartościach, które towarzyszyły mu przez całe życie. Wiele opowieści mówi też o tym, jak wytwarzanie whiskey stało się jego wielką życiową pasją i powołaniem.
Polacy są otwarci na nowości i chętnie poznają różne smaki. Świadczy o tym m.in. rosnący popyt na importowane wina gronowe z Nowego Świata. A co ze słowiańską tradycją i rodzimymi specjałami? Okazuje się, że niejednokrotnie jesteśmy ich istnienia zwyczajnie nieświadomi. O ile miody pitne są kategorią, która w temacie polskiego winiarstwa funkcjonuje, o tyle jakościowe wina owocowe są produktem całkowicie niszowym, niemal zapomnianym i obciążonym negatywnymi skojarzeniami i stereotypami. Aby przywrócić im należytą pozycję w świadomości konsumentów i na półkach sklepowych Polska Rada Winiarstwa rozpoczęła intensywne działania. - Wino owocowe nie jest wyrobem gorszym od wina gronowego – twierdzi Elżbieta Pawłowska, dyrektor biura PRW - jest wyrobem innym. Przy odpowiedniej kulturze picia jest ono doskonałym, wartościowym napojem, który podobnie jak wino gronowe m. in. poprawia trawienie, rozpuszcza cholesterol, hamuje powstawanie wolnych rodników.
Kobiety częściej sięgają po piwo. Dlaczego? Bo przestało się kojarzyć z typowo męskim trunkiem. Poza tym dzięki regionalnym producentom na rynku jest coraz większy wybór piw z wyższej półki i tych, pozbawionych właściwej dla tego trunku goryczki. A to ona właśnie tak bardzo przeszkadza kobietom.
Pierwszy dzień wiosny przywitał nas co prawda śniegiem, ale w Hotelu Hyatt Regency Warsaw, podczas wielkiego święta winiarstwa chilijskiego „Chilean Wine TOUR” w Warszawie było wyjątkowo gorąco i słonecznie. Ta okazja poznania smaków i aromatów prosto z Nowego Świata zgromadziła liczne grono znawców oraz wielbicieli wina. Podczas wydarzenia firma TIM S.A., lider rynkowy i jeden z najbardziej znanych importerów i dystrybutorów wina w Polsce gościła cenionego enologa Adolfo Hurtado. Oprócz seminarium, promocji Chile, zdradzania sekretów najlepszych win z tego regionu oraz degustacji ten Główny Winemaker i Dyrektor Generalny winnicy Cono Sur odkrył przed uczestnikami tajemnicę słynnych na świecie, a w Polsce coraz bardziej rozpoznawalnych … win z rowerem .
Marzec jest miesiącem w roku, który przez zmienną aurę idealnie odzwierciedla kobiecą naturę. Marka Pliska brandy właśnie ten okres pragnie zadedykować wszystkim Paniom, które pragną czuć się wyjątkowo nie tylko w Dzień Kobiet! Przy pomocy łatwych w wykonaniu, ultrakobiecych drinków początek wiosny nabierze niezwykłego smaku z Pliska brandy!
Pragniesz rozgrzać atmosferę przed imprezą lub odświeżyć cotygodniowe spotkania z przyjaciółmi?
Masz dość karnawałowych zabaw dla przebierańców, podczas których czujesz się nieswojo? Nie czekaj, aż wyjątkowy wieczór Ci się przytrafi, tylko weź sprawy w swoje ręce. Oczaruj znajomych wysublimowanym drinkiem Martini Royale, który królował między innymi na pokazie nowej kolekcji wiosna/lato 2013 Mariusza Przybylskiego.
Chambord – ikona smaku o królewskim rodowodzie – to idealny sposób na podkreślenie magii Dnia Zakochanych. Doskonały likier, którego źródłem są czarne jeżyny, delikatnie pieści podniebienie, urzeka głębią smaku i sprawia, że wspólnie spędzone chwile zyskują szczególny charakter.
Cydr może stać się punktem zwrotnym dla branży winiarstwa owocowego. Takie wnioski można było wysnuć po konferencji prasowej „Czy jest szansa na polski cydr?”, która odbyła się 28 stycznia 2013 r. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. Związek Sadowników PR i Polska Rada Winiarstwa zaprosili dziennikarzy i zgromadzonych gości do dyskusji na temat szans i zagrożeń dla rodzimych trunków typu cydry i perry. Istotnym kontekstem dla tych rozważań jest najnowszy zapis w ustawie około budżetowej o niższej stawce akcyzowej dla niskoalkoholowych napojów fermentacyjnych, który może stać się elementem pobudzającym polski przemysł winiarski do aktywności. Czy zatem za kilka lat będziemy mówić o trendzie, nie o niszy produktowej?
W poniedziałek 28 stycznia w Muzeum Historycznym Miasta Gdańska odbędzie się oficjalna prezentacja obrazu zakupionego dzięki dofinansowaniu pochodzącemu ze sprzedaży piwa Johannes.
Tuż przed zbliżającym się okresem świątecznym miało miejsce niezwykłe wydarzenie z pogranicza mody i sztuki. 18 grudnia w Och-Teatrze odbył się absolutnie nowatorski pokaz wiosenno-letniej kolekcji, jednego z najlepszych projektanckich duetów w Polsce paprocki&brzozowski. Wspaniałą, pełną wyjątkowej kobiecej charyzmy atmosferę zapewnili eksperci w sprawach kobiecości – szampański koktajl FIORE i energetyzujące CIN&CIN Drinks.
2 grudnia, w warszawskim Studio Tęcza, dwudziestu najlepszych barmanów z całej Polski walczyło o tytuł najbardziej utalentowanego miksologa w XIII finale Finlandia Vodka Cup. Pierwsze miejsce zdobył Robert Gaberkiewicz z Łodzi, który uzyskał największą liczbę punktów za swoją autorską kompozycję Violomio. Finalista otrzymał również nagrodę o wartości 5000 zł oraz szansę na uczestnictwo w światowym finale konkursu.
Podróż po zaskakującym bogactwem tajników winnym świecie jest wyjątkowym doznaniem. Kto rozpoczął przygodę z winem, ten wie, jak wciągające i wszechstronne jest to zagadnienie. Czas świąteczny i długie zimowe wieczory, kiedy mamy chwilę wytchnienia od codzienności i możemy w pełni rozkoszować się smakiem i aromatem tego trunku, są najlepszym moment na szukanie idealnych dla nas propozycji i poznawanie nowych smaków. W poszukiwaniu swoich faworytów wśród tysięcy propozycji, pomoże Polska Radaw Winiarstwa, inspirując starannie wyselekcjonowanymi na ten sezon trunkami z oferty swoich członków.
Już 2 grudnia odbędą się finały XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu barmańskiego Finlandia Vodka Cup. 20 najlepszych barmanów z całej Polski, wyłonionych podczas eliminacji, zmierzy się w walce o tytuł najlepszego miksologa oraz nagrodę w wartości 5000 zł. Wygrana w Warszawie to również zapewnione miejsce w światowych finałach Finlandia Vodka Cup i jednocześnie szansa na międzynarodowe mistrzostwo.