Aktualności
Wina z południowych Moraw, dostępne na polskim rynku od końca 2010 roku, cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków, a co za tym idzie – także sieci handlowych. Dlatego decyzją MMT Supermarket, morawskie wina, jeszcze przed świętami wielkanocnymi, pojawią się w sklepach sieci Chata Polska w województwach wielkopolskim i lubuskim.
W Lynchburgu, gdzie znajduje się najstarsza zarejestrowana w USA destylarnia powstają wyjątkowe trunki z rodziny Jack Daniel’s Tennessee Whiskey. Najszlachetniejszym z nich jest Jack Daniel’s Single Barrel. Jako jedyna na świecie whiskey „z jednej beczki” jest poddawana procesowi charcoal mellowing, czyli filtracji przez warstwy węgla drzewnego.
W ramach prestiżowego projektu „Rok Australii w Centrum Wina”, najwybitniejsi polscy sommelierzy wybrali najlepsze wina charakterystyczne dla tego niezwykłego kontynentu. 30 MILE CABERNET SAUVIGNON 2008 oraz 30 MILE SAUVIGNON BLANC 2010 znalazły się na liście win wyselekcjonowanych specjalnie na tę okazję. To dwa wyjątkowe trunki, które swoim smakiem przywołują gorący klimat tamtego regionu oraz pozytywne nastawienie jego mieszkańców. Poznaj zupełnie inny świat i zakochaj się w jego winie!
Przez najbliższe dwa miesiące wino Fresco dostępne będzie w bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej. Na początku lutego na półki sklepowe trafi limitowana litrowa butelka Fresco w cenie tradycyjnego opakowania o pojemność 750 ml.
Karnawałowe szaleństwo to nic innego, jak przyjemnie spędzony czas w doborowym towarzystwie. Chodzi zarówno o znajomych, jak i towarzystwo ciekawych trunków. Oto kilka pomysłów na mniej standardowe, pełne smaku drinki z alkoholem, który zwyczajowo kojarzy się z męskim napojem. Mowa oczywiście o whisky, jako składniku mixów zdecydowanie dla kobiet!
Whisky tylko dla mężczyzn? To mit i czas go obalić!
Karnawał czas zacząć! Eleganckie bale i roztańczone domówki czekają nas w najbliższych tygodniach. Czy trzeba zrezygnować na ten czas z odchudzania, aby dobrze się bawić? Czy w takiej sytuacji kreacja z początku karnawału będzie na nas pasowała także w lutym? Jak spożywać alkohol, aby miło wspominać zabawę? Firma Diageo, inicjator kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” przygotowała zestaw kulinarnych przepisów, które pomogą w okresie karnawału utrzymać zbilansowaną dietę, zdrowie i pozytywne nastawienie do zabawy.
Zaczęło się dokładnie 201 lat temu w Wiedniu, kiedy to J.A. BACZEWSKI został uhonorowany przez władze austriackie Godłem Cesarskiego Orła i otrzymał niezwykle zaszczytny wówczas tytuł „Cesarsko-Królewski Dostawca Dworu" (K.u.K. Hoflieferant). Począwszy od tej daty J.A. BACZEWSKI systematycznie, przez kolejne 200 lat zdobywał prestiżowe nagrody na licznych wystawach międzynarodowych (wystarczy wymienić kilka: 1866 – Wiedeń; 1867 – Paryż; 1869 – Amsterdam; 1872 – Moskwa).
Żywiec Bock, warzony w początkach istnienia Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu, powraca w limitowanej serii z okazji 155-lecia Żywieckiego Browaru. Oficjalna premiera ciemnego, słodowego piwa typu koźlak odbędzie się 14 grudnia br. i będzie dostępne jedynie do końca lutego 2012.
Warszawa, 7 grudnia 2011 r.: Słonawe nuty bryzy morskiej, a może głębokie owocowo-miodowe aromaty? Wyjątkowy bukiet i unikatowy smak to wyznacznik doskonałych whisk(e)y. Diageo w swoim portfolio posiada cenione, światowe marki, m.in. irlandzką whiskey Bushmills oraz szkocką whisky Talisker 10 yo, które zachwycą najbardziej wymagających konsumentów.
Choć Polacy preferują rodzinną, tradycyjną kolację wigilijną, to kreując bożonarodzeniowe menu, warto dać się ponieść fantazji i uwzględnić w nim nietypowe, wykwintne składniki. Dla tych, którzy chcieliby wzbogacić świąteczny stół i nadać mu bardziej niepowtarzalny charakter, Lidl przygotował specjalny asortyment wyjątkowych produktów. Już od 5 grudnia dostępne będą luksusowe francuskie szampany oraz wina, cieszyć się będzie można również smakiem wyjątkowych produktów pochodzących od najlepszych europejskich dostawców. Dzięki nim skomponujesz swój świąteczno-noworoczny zestaw potraw, którego smaku długo nie zapomnisz.
El Sol wraca do telewizji w wielkim stylu! „El Sol. Po stronie słońca” – pod takim hasłem 21 listopada br. ruszyła największa i najsilniejsza kampania telewizyjna w historii znanej marki win El Sol. Spoty reklamowe emitowane będą na antenie stacji TVN oraz w kanałach tematycznych TVN Style, TVN24, TVN7, 4fun.tv i innych. Akcja ma charakter wizerunkowo – sprzedażowy i wspiera działania promocyjne marki El Sol.
Warszawa, 28 listopada 2011 roku – Szkocka whisky staje się na świecie coraz popularniejsza. Potwierdzają to dane sprzedażowe pochodzące ze Stowarzyszenia Szkockiej Whisky jak i Towarzystwa The Scotch Malt Whisky Society.
Pomimo kryzysowych prognoz i wizji globalnej stagnacji eksport szkockiej whisky wzrósł znacząco w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2011 roku. Na świecie sprzedano aż o 22% więcej butelek szkockiej niż w analogicznym okresie roku 2010. Co ciekawe taki trend widoczny jest od co najmniej kilku lat.
Supermarkety „Piotr i Paweł” rozszerzają morawską ofertę o wina musujące od Bohemii Sekt oraz Chateau Bzenec. To kolejne, po winach spokojnych Chateau Bzenec oraz Habánské sklepy, morawskie propozycje, jakie znaleźć można w sklepach znajdujących się na terenie całej Polski.
Do 23 listopada trwają polskie eliminacje w ramach 12. edycji międzynarodowego konkursu Finlandia® Vodka Cup, podczas którego wybrani zostaną wybitni barmani z całego świata, aby walczyć o tytuł najbardziej utalentowanego miksologa. Polski zwycięzca, wyłoniony 11 grudnia, będzie potencjalnym kandydatem, reprezentującym Polskę na szczeblu międzynarodowym konkursu, który odbędzie się w Finlandii, na początku lutego 2012. Poza prestiżowym tytułem, najlepszy barman otrzyma nagrodę w wysokości 25 tysięcy dolarów. W tym roku po raz pierwszy zgłoszeń do konkursu można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej.
Warszawa, 16 listopada 2011 r –The Scotch Malt Whisky Society, Stowarzyszenie butelkujące i dystrybuujące jedne z najlepszych i najrzadszych malt whisky na świecie, ma przyjemność poinformować, że nawiązało współpracę z Domem Whisky w Jastrzębiej Górze. Na mocy umowy whisky pochodząca ze Stowarzyszenia będzie dostępna także w Domu Whisky dla wszystkich gości, natomiast członkowie Stowarzyszenia dodatkowo otrzymają zniżkę na zamówione w barze kieliszki whisky. Dom Whisky to niezwykłe miejsce, będace wyrazem wielkiej miłości jego właścicieli do tradycji i charakteru whisky. Andrzej Kubiś, właściciel, mówi, że Dom Whisky to prawie miejsce kultu. Najpierw była pasja, a dopiero potem fascynacja smakiem, aromatem, barwą whisky. I tak narodził się w Jastrzębiej Górze Dom Whisky, który działa na rynku od czerwca 2009 roku przyciągając coraz większe grono fanów whisky, choć nie tylko.
Jasper Newton Daniel do wszystkiego co robił, dokładał wyjątkowej staranności. Całe życie udoskonalał swoją whiskey oraz wszystko, co było z nią związane. Nie godził się na to, by jego produkty były standardowe, zwyczajne. Dlatego też butelka najpopularniejszej whiskey z Lynchburga, Old No.7, posiada charakterystyczny, kwadratowy kształt. Wiemy, że Jack długo buntował się przeciwko butelkowaniu swojego produktu.
Firma Diageo Polska rozszerza ofertę, wprowadzając do portfolio kolejną znaną i cenioną na świecie markę Jose Cuervo. Wprowadzenie nowej marki jest odpowiedzią na rosnące zainteresowani polskich konsumentów produktami z innych kategorii alkoholowych.
Już od 7 listopada wszyscy miłośnicy tego trunku będą mieli okazję zakosztować w dopiero co odkrywanych w Polsce winach hiszpańskich, m.in. Rioja lub Barceliño. Tak jak w przypadku win włoskich oraz francuskich, owoce pracy winiarzy z Katalonii oraz Kraju Basków będą oferowane w niezwykle korzystnych cenach. Wina po raz kolejne zostały dobrane w taki sposób, by sprostać gustom zarówno koneserów, jak i tych, którzy rozpoczynają przygodę ze sztuką winnej degustacji. Zapraszamy do wspólnego poznawania smaków i aromatów hiszpańskich win.
Z okazji zbliżających się świąt marka Belvedere Vodka przygotowała wyjątkowy prezent – ekskluzywny zestaw zawierający butelkę Belvedere Pure wraz z dwoma kieliszkami. Całość zamknięto w niezwykle eleganckim opakowaniu, stanowiącym wyszukany i zarazem praktyczny świąteczny prezent.
Na początku października br. marka CIN&CIN rozpoczyna promocję konsumencką związaną z turniejem tańca CIN&CIN Polish Cup. W ramach akcji, na fanpage’u marki na Facebooku, zostanie przeprowadzony konkurs dla konsumentów. Kampanię wspierać będą działania na Facebooku oraz plakatach i zawieszkach komunikujących produkt. Celem prowadzonej akcji jest promocja turnieju oraz wzmocnienie wizerunku marki CIN&CIN.