Aktualności

Pierwsza polska marka wspiera Bono  w projekcie (RED)™

Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, na której wystąpił Usher, ambasador projektu (BELVEDERE)RED.

2011-10-20
Cenione marki w Lidlu - wyjątkowa oferta win luksusowych

Już od 17 października zarówno koneserzy, jak i ci mniej zaawansowani w sommelierskiej sztuce konsumenci będą mieli możliwość nabycia w sklepach Lidl kilku cenionych marek win luksusowych. Włoskie Barolo czy też francuskie Chateau oraz inne marki z tego segmentu będą dostępne w niezwykle korzystnych cenach. Zestaw win, które Państwo otrzymujecie, to esencja naszej oferty. Dobraliśmy ją tak, by sprostać wyrafinowanym gustom i zapewnić najsubtelniejsze doznania smakoszom. Zapraszamy i zachęcamy Państwa do degustacji, jak również zapoznania się z opisem wybranych egzemplarzy oraz wskazówkami podania.

Bon appetit!...

2011-10-18
O-I produkuje nową butelkę, aby zaprezentować nagradzaną polską wódkę Akademicką

Schiedam, 17 października 2011 — holenderski producent wyrobów alkoholowych Toorank Distilleries ogłosił rozszerzenie zasięgu swojej działalności o Stany Zjednoczone. Na premierę nagradzanej wódki Akademickiej na rynku amerykańskim firma O-I przygotowała specjalną butelkę z przyciągającym wzrok wytłoczeniem. „Szklane opakowanie pozwala nam zwrócić uwagę na jakość naszego wyrafinowanego produktu”, mówi Pascal Weijers, menedżer zakładu w firmie Toorank. 

2011-10-17
Trzy niskokaloryczne drinki od Malibu!

Marka Malibu wychodzi na przeciw kobiecym oczekiwaniom – wkońcu naszą dewizą jest, że “Malibu wie, co lubią kobiety”. Dlatego dla wszystkich przedstawicielek płci pięknej marka stworzyła drinki, które nie tylko są soczyste i smaczne ale jednocześnie ...niskokaloryczne!

Poznaj nowe drinki Malibu, które czarują szlachetną cierpkością grejpfruta (82 kcal na 100 ml), orzeźwiającą limonką (65 kcal na 100 ml) lub słodko – kwaśnym kiwi (63 kcal na 100 ml)!

2011-10-13
Nagrody ‘INDEPENDENT BOTTLER OF THE YEAR’ i ‘Ikona  Whisky’  dla The Scotch Malt Whisky Society

Warszawa, 4 października 2011 - Stowarzyszenie The Scotch Malt Whisky Society zdobyło 12 nagród w konkursie ‘Independent Bottler’s Challenge’ (Konkurs dla Niezależnych Gorzelni) organizowanym przez brytyjski magazyn „Whisky”, uzyskało także zaszczytny tytuł ‘Ikona Whisky’ dla Niezależnej Gorzelni Roku.

2011-10-07
Najbardziej poetycka i intrygująca whisky na świecie

Warszawa, 21 września 2011 roku – ‘The Scotch Malt Whisky Society’, Stowarzyszenie butelkujące jedne z najlepszych i najrzadszych whisky na świecie, które od niedawna działa już w Polsce zaskakuje, bawi i inspiruje opisami, notatkami degustacyjnymi oraz barwną smakowitością zawartą w każdej butelce ich szlachetnych trunków. 

2011-09-21
Johnnie Walker po raz trzeci rusza z jesienną akcją konsumencką!

Warszawa, 12 września 2011 r.: Z początkiem września firma Diageo Polska, już po raz kolejny rozpoczęła jesienną kampanię promocyjną marki Johnnie Walker Red Label pod nazwą „Odkryj świat whisky Johnnie Walker”. To już trzecia taka akcja, podczas której miłośnicy najczęściej kupowanej szkockiej whisky na świecie mają okazję poznać tajemnicę marki. Działania będą prowadzone w kanałach on trade i off trade w całej Polsce.

2011-09-13
Wina z Moraw na półkach Dino Polska

Aż trudno uwierzyć, ale niezwykła historia win z Moraw rozpoczęła się prawie 2 tysiące lat temu. Dziś to jeden z najbardziej docenianych, a zarazem rozpoznawalnych regionów winiarskich na świecie. Właśnie stamtąd pochodzi nowa oferta win DINO Polska sp. z o.o.

2011-09-08
Diageo ogłasza wyniki za rok finansowy zakończony 30 czerwca br

Firma Diageo opublikowała wyniki finansowe, potwierdzające uzyskanie 5-procentowego wzrostu sprzedaży netto i zysku operacyjnego w minionym roku, który zakończył się 30 czerwca br. Na ten wynik wpłynął wzrost sprzedaży produktów z segmentu premium oraz wzrost marży operacyjnej. Wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym utrzymał się na poziomie 3%.

2011-09-01
Nowy spot reklamowy Heineken - "The Date"

Firma piwowarska Heineken ujawniła w sieci swój nowy spot „The Date” (Randka) – to już drugi film w tej kampanii. Pod koniec 2010 roku wszyscy widzieli popularny spot „Entrance”.

2011-08-29
Transatlantyk Chopin Award

Sukces, jaki Chopin Vodka odniosła na światowych rynkach zobowiązuje - stwierdził właściciel marki Tadeusz Dorda. Z olbrzymią satysfakcją wręczam Pani Agacie Szymczewskiej ufundowaną przez Chopin Vodka Transatlantyk Chopin Award oraz życzę sukcesów w dalszej karierze – dodał.

2011-08-28
"Piotr i Paweł" rozszerza ofertę o wina z Moraw

W ogólnopolskiej sieci sklepów "Piotr i Paweł" pojawiły się wina pochodzące z południowych Moraw, regionu uznawanego za jeden z najlepszych na świecie w produkcji win jakościowych. To wynik współpracy nawiązanej z firmą BS Bohemia Sekt Polska.

2011-08-17
Legenda Kapitana Morgana

Firma Diageo po sukcesie na innych rynkach wprowadza w lipcu legendarną markę Captain Morgan na rynek polski. Marketer przygotował akcje launchowe w sklepach, zaś legendarna postać Kapitana wraz z ekipą hostess odwiedza sukcesywnie kolejne lokale gastronomiczne na wybrzeżu.

2011-08-12
Bohemia Sekt największą w Czechach

Obejmując 70% rynku, Bohemia Sekt została największym producentem wina musującego w Czechach. Od listopada 2010 roku, dorobek producenta znaleźć można także w Polsce, gdzie rozprowadzany jest przez BS Bohemia Sekt Polska.

2011-08-08
Opakowanie piwa Łomża Niepasteryzowane nagrodzone w największym konkursie designu na świecie

Opakowanie piwa Łomża Niepasteryzowane zostało wyróżnione jedną z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu w komunikacji – red dot communication award. Autorem nagrodzonego projektu jest warszawska agencja Touch Ideas, specjalizująca się w strategiach rynkowych oraz projektowaniu nowatorskich produktów, usług i marek.

2011-07-29
Dobry i z Polski - Gin Lubuski

Wbrew pozorom, Polacy nie są zbyt patriotyczni. Często „zdradzamy” nasz kraj przy stole. Pijemy i chwalimy francuskie wina, szkocką whisky, kubański rum i angielski gin. Często nie zauważamy, że polskie produkty z powodzeniem dorównują zagranicznym a nawet je przewyższają. LUBUSKI GIN, niekwestionowany lider w kategorii ginu w Polsce, zaskarbia sobie coraz więcej zwolenników zarówno w kraju, jak i zagranicą. 

2011-07-11
„CIN&CIN Smaki lata” – wakacyjna promocja CIN&CIN

W połowie czerwca rozpoczęła się promocja marki CIN&CIN „Smaki Lata”. Przez cały okres wakacji, owocowe warianty CIN&CIN dostępne w trzech orzeźwiających smakach: Cherry, Orancini i Lemoncini wspierane będą działaniami prosprzedażowymi w punktach sprzedaży oraz wzmożonymi aktywnościami w Internecie. Akcja dedykowana jest dla sklepów detalicznych oraz sieciowych i dotyczy wsparcia sprzedaży oraz wzrostu świadomości wśród grupy docelowej gotowymi drinkami od CIN&CIN.

2011-07-07
XX Ogólnopolski Konkurs Win, Miodów Pitnych i Wyrobów Winiarskich

W dniach 12-13 maja br. odbyła się jubileuszowa, dwudziesta już edycja Ogólnopolskiego Konkursu Win, Miodów Pitnych i Wyrobów Winiarskich, zorganizowana przez Krajową Radę Winiarstwa i Miodosytnictwa. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a gospodarzem była firma Centrum Wina – czołowy krajowy importer i dystrybutor win wysokogatunkowych (tzw. fine wines).

2011-06-29
BS Bohemia Sekt Polska na półkach sieci Milea

W sieci marketów Milea pojawiły się wina pochodzące z południowych Moraw, słonecznej krainy słynącej z uprawy najlepszych gron do produkcji win jakościowych. Asortyment sklepu poszerzył się zarówno o musy z linii specialities (Bohemia Sekt oraz Château Bzenec), jak i wina spokojne - Vino Mikulov oraz Habánské sklepy.

2011-05-24
Johnnie Walker – whisky numer 1 na świecie i w Polsce

Johnnie Walker jest światowym liderem wśród alkoholi pod względem wartości według zestawienia Impact Databank za 2010 rok. Bardzo dobre wyniki w zestawieniu rocznym marka osiąga również w Polsce. Na podstawie najnowszych danych Nielsena za ostatnie 12 miesięcy (okres kwiecień 2010 – marzec 2011), whisky Johnnie Walker Red Label jest niezmiennie liderem w segmencie Standard Scotch z wartościowym udziałem na poziomie 33,7%. Wyniki wskazują, że wartość zsumowanych udziałów wszystkich marek whisky z portfolio Diageo w Polsce w tym samym okresie wyniosła 31,2%, będąc liderem w kategorii whisky w Polsce.

2011-05-16
Musisz być osobą pełnoletnią aby otworzyć tę stronę

Portal nie ma na celu zachęcania osób do spożywania napojów alkoholowych.

Strona zawiera informacje używane do celów handlowych, dotyczące napojów alkoholowych i skierowana jest do przedsiębiorców zajmujących się produkcja, obrotem hurtowym, handlem napojami alkoholowymi w rozumieniu ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U.2007.70.473)

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Przejdź do strony” lub zamknięcie tego okna zgadzają się Państwo na to, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało w polityce prywatności. Dlatego prosimy, zapoznać się z tymi informacjami i dokonać świadomego wyboru.

Przetwarzamy Państwa dane aby mogli Państwo skorzystać z naszych usług.

Administratorem danych osobowych jest:

WEBprojekt Wojciech Zabierowski ul. Juliana Tuwima 34 lokal 9, 90-002 Łódź

Mogą Państwo się skontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Swoich danych przez WEBprojekt.

Gdy korzystają Państwo z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Państwa urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Państwa. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdą Państwo w Polityce prywatności i polityce plików cookies.

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.