Aktualności
Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, na której wystąpił Usher, ambasador projektu (BELVEDERE)RED.
Już od 17 października zarówno koneserzy, jak i ci mniej zaawansowani w sommelierskiej sztuce konsumenci będą mieli możliwość nabycia w sklepach Lidl kilku cenionych marek win luksusowych. Włoskie Barolo czy też francuskie Chateau oraz inne marki z tego segmentu będą dostępne w niezwykle korzystnych cenach. Zestaw win, które Państwo otrzymujecie, to esencja naszej oferty. Dobraliśmy ją tak, by sprostać wyrafinowanym gustom i zapewnić najsubtelniejsze doznania smakoszom. Zapraszamy i zachęcamy Państwa do degustacji, jak również zapoznania się z opisem wybranych egzemplarzy oraz wskazówkami podania.
Bon appetit!...
Schiedam, 17 października 2011 — holenderski producent wyrobów alkoholowych Toorank Distilleries ogłosił rozszerzenie zasięgu swojej działalności o Stany Zjednoczone. Na premierę nagradzanej wódki Akademickiej na rynku amerykańskim firma O-I przygotowała specjalną butelkę z przyciągającym wzrok wytłoczeniem. „Szklane opakowanie pozwala nam zwrócić uwagę na jakość naszego wyrafinowanego produktu”, mówi Pascal Weijers, menedżer zakładu w firmie Toorank.
Marka Malibu wychodzi na przeciw kobiecym oczekiwaniom – wkońcu naszą dewizą jest, że “Malibu wie, co lubią kobiety”. Dlatego dla wszystkich przedstawicielek płci pięknej marka stworzyła drinki, które nie tylko są soczyste i smaczne ale jednocześnie ...niskokaloryczne!
Poznaj nowe drinki Malibu, które czarują szlachetną cierpkością grejpfruta (82 kcal na 100 ml), orzeźwiającą limonką (65 kcal na 100 ml) lub słodko – kwaśnym kiwi (63 kcal na 100 ml)!
Warszawa, 4 października 2011 - Stowarzyszenie The Scotch Malt Whisky Society zdobyło 12 nagród w konkursie ‘Independent Bottler’s Challenge’ (Konkurs dla Niezależnych Gorzelni) organizowanym przez brytyjski magazyn „Whisky”, uzyskało także zaszczytny tytuł ‘Ikona Whisky’ dla Niezależnej Gorzelni Roku.
Warszawa, 21 września 2011 roku – ‘The Scotch Malt Whisky Society’, Stowarzyszenie butelkujące jedne z najlepszych i najrzadszych whisky na świecie, które od niedawna działa już w Polsce zaskakuje, bawi i inspiruje opisami, notatkami degustacyjnymi oraz barwną smakowitością zawartą w każdej butelce ich szlachetnych trunków.
Warszawa, 12 września 2011 r.: Z początkiem września firma Diageo Polska, już po raz kolejny rozpoczęła jesienną kampanię promocyjną marki Johnnie Walker Red Label pod nazwą „Odkryj świat whisky Johnnie Walker”. To już trzecia taka akcja, podczas której miłośnicy najczęściej kupowanej szkockiej whisky na świecie mają okazję poznać tajemnicę marki. Działania będą prowadzone w kanałach on trade i off trade w całej Polsce.
Aż trudno uwierzyć, ale niezwykła historia win z Moraw rozpoczęła się prawie 2 tysiące lat temu. Dziś to jeden z najbardziej docenianych, a zarazem rozpoznawalnych regionów winiarskich na świecie. Właśnie stamtąd pochodzi nowa oferta win DINO Polska sp. z o.o.
Firma Diageo opublikowała wyniki finansowe, potwierdzające uzyskanie 5-procentowego wzrostu sprzedaży netto i zysku operacyjnego w minionym roku, który zakończył się 30 czerwca br. Na ten wynik wpłynął wzrost sprzedaży produktów z segmentu premium oraz wzrost marży operacyjnej. Wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym utrzymał się na poziomie 3%.
Firma piwowarska Heineken ujawniła w sieci swój nowy spot „The Date” (Randka) – to już drugi film w tej kampanii. Pod koniec 2010 roku wszyscy widzieli popularny spot „Entrance”.
Sukces, jaki Chopin Vodka odniosła na światowych rynkach zobowiązuje - stwierdził właściciel marki Tadeusz Dorda. Z olbrzymią satysfakcją wręczam Pani Agacie Szymczewskiej ufundowaną przez Chopin Vodka Transatlantyk Chopin Award oraz życzę sukcesów w dalszej karierze – dodał.
W ogólnopolskiej sieci sklepów "Piotr i Paweł" pojawiły się wina pochodzące z południowych Moraw, regionu uznawanego za jeden z najlepszych na świecie w produkcji win jakościowych. To wynik współpracy nawiązanej z firmą BS Bohemia Sekt Polska.
Firma Diageo po sukcesie na innych rynkach wprowadza w lipcu legendarną markę Captain Morgan na rynek polski. Marketer przygotował akcje launchowe w sklepach, zaś legendarna postać Kapitana wraz z ekipą hostess odwiedza sukcesywnie kolejne lokale gastronomiczne na wybrzeżu.
Obejmując 70% rynku, Bohemia Sekt została największym producentem wina musującego w Czechach. Od listopada 2010 roku, dorobek producenta znaleźć można także w Polsce, gdzie rozprowadzany jest przez BS Bohemia Sekt Polska.
Opakowanie piwa Łomża Niepasteryzowane zostało wyróżnione jedną z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu w komunikacji – red dot communication award. Autorem nagrodzonego projektu jest warszawska agencja Touch Ideas, specjalizująca się w strategiach rynkowych oraz projektowaniu nowatorskich produktów, usług i marek.
Wbrew pozorom, Polacy nie są zbyt patriotyczni. Często „zdradzamy” nasz kraj przy stole. Pijemy i chwalimy francuskie wina, szkocką whisky, kubański rum i angielski gin. Często nie zauważamy, że polskie produkty z powodzeniem dorównują zagranicznym a nawet je przewyższają. LUBUSKI GIN, niekwestionowany lider w kategorii ginu w Polsce, zaskarbia sobie coraz więcej zwolenników zarówno w kraju, jak i zagranicą.
W połowie czerwca rozpoczęła się promocja marki CIN&CIN „Smaki Lata”. Przez cały okres wakacji, owocowe warianty CIN&CIN dostępne w trzech orzeźwiających smakach: Cherry, Orancini i Lemoncini wspierane będą działaniami prosprzedażowymi w punktach sprzedaży oraz wzmożonymi aktywnościami w Internecie. Akcja dedykowana jest dla sklepów detalicznych oraz sieciowych i dotyczy wsparcia sprzedaży oraz wzrostu świadomości wśród grupy docelowej gotowymi drinkami od CIN&CIN.
W dniach 12-13 maja br. odbyła się jubileuszowa, dwudziesta już edycja Ogólnopolskiego Konkursu Win, Miodów Pitnych i Wyrobów Winiarskich, zorganizowana przez Krajową Radę Winiarstwa i Miodosytnictwa. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a gospodarzem była firma Centrum Wina – czołowy krajowy importer i dystrybutor win wysokogatunkowych (tzw. fine wines).
W sieci marketów Milea pojawiły się wina pochodzące z południowych Moraw, słonecznej krainy słynącej z uprawy najlepszych gron do produkcji win jakościowych. Asortyment sklepu poszerzył się zarówno o musy z linii specialities (Bohemia Sekt oraz Château Bzenec), jak i wina spokojne - Vino Mikulov oraz Habánské sklepy.
Johnnie Walker jest światowym liderem wśród alkoholi pod względem wartości według zestawienia Impact Databank za 2010 rok. Bardzo dobre wyniki w zestawieniu rocznym marka osiąga również w Polsce. Na podstawie najnowszych danych Nielsena za ostatnie 12 miesięcy (okres kwiecień 2010 – marzec 2011), whisky Johnnie Walker Red Label jest niezmiennie liderem w segmencie Standard Scotch z wartościowym udziałem na poziomie 33,7%. Wyniki wskazują, że wartość zsumowanych udziałów wszystkich marek whisky z portfolio Diageo w Polsce w tym samym okresie wyniosła 31,2%, będąc liderem w kategorii whisky w Polsce.